REKLAMA
Znaleziono 1837 wyników
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodniaartykuł
Pokaż artykuł
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia
Jest porozumienie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia. Przyjęte rozwiązanie to szansa na poprawę komunikacji w mieście.
Pociągiem z Wrocławia przez Siechnice do Jelcza i Opola po nowych mostach i wiaduktachartykuł
Pokaż artykuł
Pociągiem z Wrocławia przez Siechnice do Jelcza i Opola po nowych mostach i wiaduktach
Od 10 października wracają regularne połączenia pasażerskie na trasie Wrocław - Siechnice - Jelcz - Opole. Linią kursują już pociągi towarowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły istotne prace przy przebudowie i budowie mostów oraz wiaduktów pomiędzy Czernicą Wrocławską i Siechnicami. Inwestycja za ponad 41 mln zł netto realizowana jest ze środków budżetowych.
Po ponad 30 latach pociągi powróciły na trasę ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Po ponad 30 latach pociągi powróciły na trasę ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju [FILM]
Po ponad 30 latach pociągi znów pojadą ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju. Zapewniony będzie dogodny dostęp do kolei dla mieszkańców m.in. Bystrzycy, Lubachowa i Jugowic. Turyści zyskają atrakcyjne przejazdy w rejon Gór Sowich i rzeki Bystrzycy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowały górską trasę za ok. 130 mln zł, współfinasowaną ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej. Podpisanie umowy z Programu Kolej Plusartykuł
Pokaż artykuł
Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej. Podpisanie umowy z Programu Kolej Plus
Zwiększy się dostęp do pociągów dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie połączenia kolejowego od Dąbrowy Górniczej Strzemieszyc przez Hutę Katowice do Gołonoga. Zadanie jest realizowane z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.
Będzie lepszy dostęp do kolei na bydgoskim Fordonieartykuł
Pokaż artykuł
Będzie lepszy dostęp do kolei na bydgoskim Fordonie
Zmienią się możliwości podróży koleją dla mieszkańców bydgoskiego Fordonu. Dzięki przebudowie stacji Bydgoszcz Fordon oraz powstaniu nowego przystanku będzie lepszy dostęp do kolei w tej części miasta. Przebudowa układu torowego zwiększy przepustowość linii w kierunku Chełmży, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na realizację prac o wartości ok. 40 mln zł netto.
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsce
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały kluczową umowę z firmą Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o., jednym z dwóch głównych producentów i dostawców urządzeń systemu GSM-R. W zgodzie z zapisami kontraktu przeprowadzimy niezbędne aktualizacje oprogramowania oraz rekonfigurację podsieci radiowej, aby zintegrować ją z nową centralą, dostarczoną w ramach narodowego projektu wdrożenia sieci GSM-R.
Trasa Włocławek – Toruń: sprawniej na torach, bezpieczniej na przejazdach i przejściachartykuł
Pokaż artykuł
Trasa Włocławek – Toruń: sprawniej na torach, bezpieczniej na przejazdach i przejściach
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły kolejny etap prac na trasie łączącej Włocławek i Toruń. Nowe tory i urządzenia systemu sterowania ruchem kolejowym zapewniają sprawne i bezpieczne podróże oraz przewóz towarów na ważnej linii łączącej województwa kujawsko-pomorskie i łódzkie. Na realizację zadania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 47 mln zł netto ze środków budżetowych.
Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejowąartykuł
Pokaż artykuł
Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejową
Wzrost przepustowości trasy Warszawa – Kraków przez Centralną Magistralę Kolejową (CMK) oraz poziomu bezpieczeństwa – takie efekty przyniesie modernizacja odcinka Psary – Starzyny – Kozłów. PKP PLK S.A. podpisała umowę na przygotowanie dokumentacji projektowej dla tej inwestycji. Wartość zadania finansowanego ze środków krajowych to 5,6 mln zł netto.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Warszawa] Kameralny projekt mieszkaniowy Yareal powstaje na Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kameralny projekt mieszkaniowy Yareal powstaje na Woli
Rozpoczyna się sprzedaż mieszkań w najnowszym projekcie Yareal Polska, zlokalizowanym przy skrzyżowa...
[Warszawa] Warszawa inwestuje w Wisłę: Podpisano umowęartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa inwestuje w Wisłę: Podpisano umowę
Umowę na dofinansowanie projektu „Warszawski Węzeł Wodno-Rowerowy” podpisali dzisiaj w Warszawie Mic...
REKLAMA